martes, 2 de abril de 2013

Parque Natural de Redes: Por los Montes de Casu 01-04-13

Les previsiones metereologiques anuncien agua, sobre todo por la tarde, como voy solu y tengo que estar temprano en casa......Complicaciones poques. Tampoco me apetez pisar muchu barru, y con la manta d´agua que cayo anoche....pues ....un camín y monte bajo.......a ver si tengo suerte y veo d´aqué venau.
Empiezo a caminar.....amaneciendo.
 El ríu...una preciosidad...




 Estos són los primeros en aparecer....enseguida me controlen. Les fotos, con tan poca luz, y encima a contraluz, tengo que faceles con un iso muy altu, y salen como salen, o como buenamente sé.

 Un Camachuelu.



 Voy acercandome....


 Pero enseguida se van...




 Dando la vuelta por detrás del monte pa poder recechar a los de antes, aparécenme estes.
 Que por más vuelta que doy pa poder recechalos....enseguida me descubren....y se van.


 Mucha nieve en los altos...


 A comer el pinchu aquí mismo.....¡Que hay agua fria.!..
 Estes són de la vuelta...,que no se porque esti programa me les puso aquí.







 Despues de comer, y por mas vueltes que dí pol monte, no conseguí ver ningún venau más.....Por la hora , imaginome que estarán encamaos. Así que dejo la precaución de no meter ruidu....y empiezo a silbar....Como la curiosidad los puede......A ver si tengo suerte.....
Y enseguida aparez un periscopio d´entre los brezos.....

 Pero eren más.....
 Miren mucho pa la derecha......Ahí hay más....seguro.

 Sigo silvando....y al pocu....van asomandose....

Estes disimulen...como si no fueren elles les delatores...


Y con esta despídolos, que me queden dos hores pa llegar al coche....

Una chova, con material, digo yo que será pa facer el ñeru, como tién el picu tapau no se si será piqui roja o piqui gualda...
 Al veme cerca, protesta...Ye una chova piqui roja.





8 comentarios:

  1. Préstenme muncho les semeyes. Nenguna tien desperdiciu. Tienes una habilidá especial pa retratar los bichos. ¡Norabona!
    Tamién tán perguapes les semeyes del ríu. Nun sé, too.
    Pémeque tuvo que ser una caminata perprestosa.
    Un saludu

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Arturo, fueren siete hores pol monte, y llegué co les pates llenes de pinchazos de les cotolles, pero dame igual....pa mi ye una valvula de ´scape. Tantes hores sentau viendo pasar la vida y comiéndome la cabeza....si non fuera por esto, tiraba la toalla. Un abrazu.

      Eliminar
  2. Amigo Jorge.
    El lugar parece de cuento: los bosques, los ríos, las cascadas, los animales, la montaña, la nieve... Me encantaría dar un paseo por esos lares, aunque me conformo con recorrerlos desde tus entradas.
    Un fuerte abrazu!!

    ResponderEliminar
  3. Hala Ramón, que te puedo decir.....sentáme ´n´ una piedra a la vera´l riu....con´esos castaños y fayes y carbayos (robles) centenarios....Arropau pol silenciu...solo rotu pol rumor del ríu....Parez...que van a salir a saludate les Xanes (Hadas de la mitología Asturiana que viven en los ríos). Cuando voy solu, munches veces sientome, cierro los güeyos (los ojos) y dexo pasar los minutos envueltu na niebla l´ amanecer...Y ya sabes, si os apetez venir algún día, aquí me tenéis. Un abrazu

    ResponderEliminar
  4. Jorge, yo creia que era el unico chiflau al que la cabeza, le daba un respiru cuando taba en el monte, pero ya veo que hay mas, certifico tus palabres, de ..silenciu..rumorres de agua, y xanes y trasgos, es la unica manera de soñar y apartar los problemas cada vez mas gordos que nos asolen.
    El reportaje, como siempre esplendidu, pero sigo creyendo que tienes un corral con los venaos, y que los sueltes, cuando sales pa fotografialos, jajjaj.
    Espero que no nos quiten esto tambien Jorge, esti repiru que tenemos de poco en poco.
    Un Saludu Amigu.

    ResponderEliminar
  5. Menuda ballura venaos que atopaste, puff. Menos mal que tenias que estar pronto en casa, que si no, ... ja, ja.
    Un saludo

    ResponderEliminar
  6. Hola Javi, no se, no yos podemos dar muches idees....porque seguro que acaben cobrándonos. Pedo de momento hay que aprovechar. Chiflaos como nosotros, seguro que hay muchos. Otros anden pel monte como si fuesen en una Bultaco, solo quieren llegar, pero lo guapo ye estar allí y disfrutar de alguna aventurina, como la mia con el raposín en el Sueve, o con los buitres en Breza, o esta tocándoyos les narices hasta facelos salir d´entre los brezos a los venaos, o andar a gates entre les cotolles persiguiendo Gamos. No sé, disfrutar de una tarde de niebla sin nadie alrededor en kilometros o disfrutar del enfadu de una chova porque estas cerca. ¡Vivir! sin más, de la Naturaleza, y por supuesto pasar por Ella como si no hubiese pasado nadie, salvo por que te traes les fotos....Un abrazu.

    ResponderEliminar